Komentari (19)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Trebate prvo vidjeti ovaj auto u živo pa onda komentarisati. Nije ničija kopija i auto uopšte nije loše kvalitete
je li motor proizvodi Flinke ili Strauss...:))))
I poruzan
Naprijed SeJat, nazad HJundai, a od MG ostala samo slova.
nikad čuo za ovu marku, sta poslije 7 godina djelovi majstori prodat dalje hm
Potrosnja 5,3-8,9, znaci prosjek nije manji od 7,5 l/100km….sto znaci da na 150000km po cjeni od 3,2KM/L ovo auto u markama potrosi 36000,- KM…..Ovakav elektricni na 150000km trosi manje od 30000kwh i po cjeni od 0,20KM/kWh potrosnja u markama iznosi 6000,-KM….
Radije bi golfa dvojku nego ovo kinesko smece. Divi ove karbon folije unutra hahahaha koji jad
Kopija Hyundaija Tucsona proslog modela. Od kineza, japanaca i koreanaca kinezi su najzaostaliji po pitanju inovativnosti. Sve sto imaju plod je kopiranja i tudjeg rada. Eto zamisli jedan proizvod u zadnjih 30god da su kinezi inovirali, a svijet prihvatio i kopirao.