Volkswagenov popularni kombi je na cestama od pedesetih godina prošlog stoljeća, u potpunosti je orjentisan na korisnike, a do danas je doživio šest generacija te postao kult. Model T6.1 predstavlja korak naprijed za šestu generaciju, odnosno adekvatan prijelaz ka sedmoj generaciji, a doživio je primjetne i značajne promjene eksterijera, unutrašnosti i tehnologije. Kao što je slučaj i s prethodnim modelima, njemački gigant je uradio odličan posao te je zaista ponudio poboljšanja svog modela poštujući njegovu 70-godišnju tradiciju.
Na prvi pogled se vidi da T6.1 ima drugačiji izgled prednjeg dijela koji sada izgleda još modernije, primamljivije i aktraktivnije ponajviše zahvaljujući novom dizajnu rešetke hladnjaka sa nešto užim branikom, a krase ga također nova H7 i LED svjetla. Tom ljepšem dizajnu doprinose i novi 17-inčni naplaci od lakometalnih legura, kao i nove boje karoserije koja je dobila bočne oznake s imenima modela dok se uz sitnu doplatu na bočnim panelima može naći i legendarno ime Bulli.
Što se tiče unutrašnjosti, promjene se ogledaju u novoj armaturnoj ploči, novim upravljačima, novim detaljima i tkanini, panelima na vratima i bojama, poboljšana je standardna oprema, a osvjetljenje unutrašnjosti je sada u potpunosti u LED tehnologiji. Novi intotainment sistem dolazi s ekranom veličine do 9,2 inča, dok veličina Digital Cockpita, odnosno digitalne kontrolne table, iznosi 10,25 inča.
Ono što posebno ističu iz Volkswagena jesu bogatiji paketi opreme, koja sada za T6.1 Multivan uključuje crosswind assist, podfunkciju ESP-a koja pomaže vozaču da se nosi s bočnim vjetrom te automatski aktivira kočnice ukoliko je to potrebno, potpuno LED unutrašnje osvjetljenje H7 svjetla u Trendline opremi, radio Composition Colour također u Trendline opremi, multifunkcionalni kožom presvučeni upravljač za pakete opreme Trendline i Confortline, LED prednja i stražnja svjetla, park assist, navigacijski sistem Discover Media i Digital Cockpit za Highline opremu, dok su se USB-C portovi pojavili u Comfortline i Highline opremi. Izgled digitalnog kokpita, odnosno ono što prikazuje njegov ekran, mijenja se pritiskom na dugme, tako da vozač može birati koje informacije želi da mu se prikazuju.
Panel van, odnosno furgon, sada ima cross wind assist, potpuno LED osvjetljenje, H7 prednja svjetla, regulator električnih prozora, bočne električne retrovozore, centralno zaključavanja radio Composition Audio, hands-free bluetooth sistem. U furgon bez problema stanu dvije palete.
T6.1 Transporter nudi dodatnih 40 cm dužine za utovar tereta koji može stati ispod sklopivog sjedišta suvozača, pretince sa zaključavanjem, brojne pregrade i pretince, 230V utičnicu, kameru za pomoć pri kretanju unazad i drugo.
Integrisana eSIM konekcija se brine za brzo i lako povezivanje. We Connect omogućava udobniju i sigurniju vožnju nudeći važne informacije o stanju na cesti te mogućnost korištenja raznih online usluga uključujući glasovne naredbe.
Treba istaći da novi T6.1 ima dvadesetak pomoćnih sistema od čega devet novih, a to su sistem za pomoć pri korištenju prikolice, pomoć pri parkiranju, pri držanju vozila u traci, upravljanju, prepoznavanje znakova, sistem bočne zaštite, sistem upozorenja na bočni vjetar, sistem otkrivanja saobraćaja iza vozila te sistem za praćenje pritiska u gumama.
U Volkswagenu su unaprijedili i udobnost tako da je podignuta pozicija sjedišta, a dostupne su i potpore za kičmu. Elektronsko-mehanički upravljač je također novost, precizan je, ali nije prelagan i ne čini se “vještački”. Ipak, vožnju gradskim ulicama i manevrisanje znatno olakšava i čini jednostavnim. Model T6.1 je lako voziti, lako se navići na njega i prilično je udoban, a u putničkoj verziji dalja putovanja predstavljaju pravi užitak. Čak ni za one kojima je radni zadatak da sjede za upravljačem, bez obzira radilo se o furgonu ili kamionetu, Volkswagen je spremio radno mjesto sa kojeg neće poželjeti otići, a posao će obavljati u potpunoj sigurnosti i vrhunskoj udobnosti.
Kada je riječ o motorima, T6.1 je dostupan s 2,0-litarskim TDI motorom snage 90 KS i 220 Nm, 110 KS i 250 Nm, 150 KS i sa 340 Nm te BiTDI agregatom od 199 KS i 450 Nm, a u ponudi su petostepeni (samo za 90 KS) i 6-stepeni manuelni, kao i sedmostepeni automatski DSG mjenjač s veoma brzim promjenama, te 4Motion pogon na sva četiri točka za dvije snažnije verzije. Svi motori zadovoljavaju nastrožiju Euro 6d-Temp normu emisije gasova.
Očekuje se i električna verzija pod nazivom e-Transporter koju će za Volkswagen proizvesti partnerska kompanija ABT.
Prodaja u BiH će startati krajem ove godine.