Todd Kumpf živi svoj san: Radi od kuće, a u slobodno vrijeme vozi stari BMW, slika i piše
Vjerovatno bi nas većina poželila život kojim živi Todd Kumpf. Ovaj Amerikanac trenutno radi u potpunosti na "daljinu". Prošle godine, u augustu, potpuno je promijenio način života. I to ne na način "od sada više ne jedem gluten", već je novac od mjesečne rente za svoj stari stan u LA-u usmjerio za mjesečni Airbnb najam po gradovima na jugozapadu SAD-a. Zanimljivo je to što putuje u svom voljenom BMW-u 2002 iz 1971. godine. Dok putuje, Todd foto-dokumentuje svoja putovanja, a njegovi postovi na blogu su prepuni zapanjujućih snimaka starih gradova, penzionisanih i zahrđalih automobila i prekrasnih pejzaža.
Četiri dana radi, tri putuje, piše i slika
Trebali biste svakako pogledati album "Nelson Ghost Town" na njegovom blogu. To je kao postapokaliptična pustoš u visokoj rezoluciji, puna svih vrsta čudesnih vozila iz razdoblja od 30-ih do 60-ih godina prošlog vijeka. Fotografije izgledaju kao da su sa filmskog seta.
U svakom mjestu Todd ostaje po mjesec dana, radeći četiri dana u sedmici. U preostala tri dana istražuje prelijepu i opasnu divljinu. U međuvremenu je postao "ljudski" GPS, mapirajući sve bitne puteve i lokacije. Neki pratitelji su mu preporučili da bi trebao pokrenuti putničku agenciju za ljubitelje automobila željnih vožnje i modernog istraživanja.
Pošto je sve ovo počelo u augustu, već je posjetio Kaliforniju, Nevadu, Utah, Kolorado, Novi Meksiko i Arizonu. U proljeće namjerava krenuti u Sjevernu Kaliforniju, Oregon i Washington, a potom i Britansku Kolumbiju, mada je to ostavio za ljeto. Do 2025. cilj mu je putovati nazad kroz Montanu, Idaho, Wyoming i ponovo Utah.
Stari BMW bez serva, ali s dušom
S druge strane, lijepo je u svemu vidjeti kultni BMW 2002 iz '71. koji se još uvijek kotrlja, mada je usput već morao mijenjati kompletan auspuh, zadnje sijalice, a "pao" je i jedan redovni serivis, te je "osvježio" čelične felge od 13 cola. Pločica s nazivom sugeriše da je ovo verzija sa 2,0-litarskim motorom i karoserijom s dvoja vrata.
Kada je ovaj model prvi put izašao iz tvornice daleke 1968. godine, glave su se okretale za njim kao ringišpil, a često je bio meta kupaca. Lagan i okretan, sa zadnjim pogonom, izgledao je dovoljno elegantno za svoje doba, i čak bio jako pouzdan. Zanimljiva činjenica je to, što je ovo ustvari originalni prethodnik BMW-a Serije 3.
Sve do početka 1971. godine, modeli 2002 su dolazili sa 2,0-litarskim benzincem koji je razvijao 100 KS i 144 Nm obrtnog momenta. S obzirom na to da je vagao svega 960 kg, nudio je zadovoljavajuće performanse. Za ubrzanje do 100 km/h trebao je 12 sekundi, dok je najveća brzina iznosila 167 km/h. Verzija 2002 Tii iz '71. sa naprednijim sistemom ubrizgavanja, bila je snažnija i poželjnija, a nudila se sa ručnim mjenjačima sa četiri i pet brzina. Tii je razvijao 30 KS više i isporučivao 178 Nm obrtnog momenta. Analogno tome, i ubrzanje do "stotke" od 9,4 sekunde i krajnja brzina od 193 km/h su bile za respekt.
Dok sada servo upravljač uzimamo zdravo za gotovo, tada ga ovaj automobil nije imao. Dakle, vožnja na tako ambicioznom putovanju ne nudi udobnost modernog vozila. Ali ono što, Todd i njegov BMW nude su neke druge i jedinstvene priče za koje će apsolutno svi biti znatiželjni da ih pročitaju i prelistaju živopisni fotoalbum.