Toyota ostvarila treću pobjedu u nizu na utrci 24 sata Le Mansa
Slavlje u ekipi Toyota Gazoo Racing je počelo nakon što je Kazuki Nakajima prešao cilj u automobilu Toyota TS050 Hybrid s brojem 8. Ova pobjeda je treća za Sebastana Buemija i Kazukija Nakajimu koji su slavili 2018. i 2019. godine, a druga za Brendona Hartleyja, Novozelanđanina koji je zamijenio Fernanda Alonsa ove godine.
Ove godine zbog pandemije koronavirusa publike nije bilo, a kiša koja se očekivala ipak nije padala.
Ekipa Rebellion čiju su posadu u automobilu 1 činili Bruno Senna, Norman Nato i Gustavo Menezes završila je utrku na drugoj poziciji, a na podijumu se našao i Toyotin automobil s brojem 7, odnosno njegova posada Mike Conway, Kamui Kobayashi i Jose Maria Lopez. Tokom noći je njihov automobil imao problem s turbopunjačem i izduvnom granom zbog čega je u garaži proveo 30 minuta. Ovi mehanički problemi su onemogućili pomenutu posadu da se bori za pobjedu u klasi LMP1.
U klasi LMP2 pobjedu su odnijeli Phil Hansen, Felipe Albuquerque i Paul di Resta iz ekipe United Autosports koji je ranije ostvario pole-poziciju. Ovo je bila najmasovnija kategorija s 24 automobila, a Hansen je prešao cilj za potvrdu trijumfa.
Pobjednik GTE Pro klase je Aston Martin za čijim upravljačem je bio Alex Lynn. Iza sebe je ostavio Jamesa Calada iz ekipe AF Corse Ferrari, dok je Aston Martinov Nicki Thimm završio treći.
Porscheov fabrički tim, koji slavi 50. godišnjicu od prve pobjede na Le Mansu, osvojio je šestu i sedmu poziciju u klasi.
Charlie Eastwood u iz TF Sport tima slavio je u GTE Am klasi, Matt Campbell u Proton Porscheu je bio drugi, a treće mjesto na podiju zauzeo je još jedan član tima AF Corse, Nicklas Nielsen.
Utrku je počelo 59 automobila, a 16 nije uspjelo doći do cilja.
Završetkom ovogodišnje utrke 24 sata Le Mansa okončana je i LMP era, jer od sljedeće godine važe Hypercar pravila.