Stellantis je bio primoran da obustavi proizvodnju automobila u svoje tri fabrike u Evropi zbog štrajka u fabrici kojom upravlja MA France, dobavljač presovanih karoserijskih i drugih metalnih dijelova.
Zaposleni u fabrici MA France, koji trenutno rade na lokaciji u sjeveroistočnom predgrađu Pariza koju je prethodno koristio PSA sve dok tvornica PSA nije zatvorena 2014. godine, zabrinuti su zbog najavljenih planova o preseljenju proizvodnje u Poljsku. Privremena obustava proizvodnje automobila u dvije fabrike u Poissyju i Hordainu u Francuskoj i britanskom pogonu u Lutonu u Velikoj Britaniji samo je lančana reakcija na nedostatak komponenti koje isporučuje MA France. Stellantis se nada da će uskoro moći da nastavi proizvodnju, a razgovori sa sindikatom radnika u MA France su već u toku.
Fabrika Poissy proizvodi DS 3 i Opel Mokku, dok se na lokaciji u Hordainu izrađuju komercijalna vozila, uključujući Peugeot Expert, Citroen Jump i Opel Vivaro. Stellantis takođe proizvodi komercijalna vozila Vauxhall u fabrici u Lutonu, a od sljedeće godine će proizvoditi električne kombije srednjeg segmenta za Opel/Vauxhall, Citroen, Peugeot i Fiat.
Međutim, ovo nije jedini problem u proizvodnji s kojim se Stellantis suočio. Ranije ove sedmice, otkriveno je da Stellantis ima dug prema kompaniji MacLean-Fogg, dobavljaču zupčanika i pinjona za mjenjače za modele Ram 1500, Jeep Wrangler, Jeep Grand Cherokee, Dodge Charger, Dodge Durango i Chrysler Pacifica. Ova kompanija je u znak protesta odbila isporučiti dijelove, te sad ova dva subjekta vode pravnu bitku.
Stellantisov pokušaj da prisili dobavljača da nastavi s isporukom dijelova dok se pravni spor rješava na sudovima je odbijen. To bi moglo dovesti do zatvaranja njihovog proizvodnog postrojenja u Kokomu u Indijani što bi moglo uzrokovati stotine miliona dolara gubitaka.