Serijski Audi S3 Sedan pokreće dvolitarski turbobenzinski motor koji razvija 310 KS i 380 Nm najvećeg obrtnog momenta. I dok su u Ingolstadtu već pripremili i trovolumensku RS3 verziju čiji 2,5-litarski 5-cilindarski motor nudi 400 KS i 480 Nm, u njemačkoj kompaniji ABT su ponudili sveobuhvatan tuning modela S3 nakon kojeg vlasnik (ili vlasnica) također može računati na 400 KS i 440 Nm.
Da dostignu spomenute brojeve u ABT-u su S3 opremili reprogramiranom centralnom upravljačkom jedinicom (ABT Power ECU), promijenjen je katalizator, a drugačiji je i izduvni sistem koji je napravljen od nehrđajućeg čelika i završava se četverostrukim hromiranim izduvnim završecima.
U sklopu tuninga ABT za S3 nudi i nekolicinu aluminijskih ojačanih felgi promjera 18, 19 ili 20 inča na kojima su adekvatne gume iz ponude kompanija Dunlop i Continental. Za poboljšanje upravljivosti automobila koji se isporučuje isključivo s intetgralnim pogonom u opciji je komplet čvršćih stabilizatora i snižen ovjes.
U ABT-u kažu da njihov S3 ide rame uz rame s Audijevim RS3, uz pretpostavku da RS3 također nije „gostovao“ u nekoj od renomiranih tuning kompanija.