U ABT-u u kojem se već decenijama uspješno bave poboljšanjima na automobilima pod okriljem koncerna Volkswagen ovaj put su se pozabavili Škodinom najsnažnijom Octavijom za koju su (bez obzira na karoserijsku varijantu) pripremili solidan paket koji uključuje snažniji motor i adekvatno dorađen ovjes.
Nakon rekalibriranja centralne upravljačke jedinice dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor umjesto standardnih 245 KS i 370 Nm najvećeg obrtnog momenta na prednju osovinu Octavije vRS šalje 290 KS i 410 Nm, a s dodatnim potencijalom stiže i čvršći ovjes s kojim je podnica "praktičnijeg izdanja Golfa GTI" bliža podlozi za 25 milimetara.
ABT kupcima nudi i izbor novih felgi iz sopstvenog asortimana, a sličan paket poboljšanja može se dobiti i u kombinaciji sa slabije motorizovanim turbobenzinskim i turbodizelskim verzijama Octavije koja bi do kraja godine svoje mjesto trebala ustupiti novoj generaciji.