Automobil je presvučen mat bronzanom folijom, a vanjski logo je crne boje. Također, Buba posjeduje ABT-ove 19-inčne naplatke srebrene boje.
Tuner je unaprijedio i performanse, tako da 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem razija 286 KS umjesto 217 KS. Unaprijeđene su i kočnice te sada automobil posjeduje kočiona kliješta sa šest klipova i diskova promjera 370 mm. Nove opruge su spustile automobil.
ABT je obratio pažnju i na unutrašnjost, instrument tabla, dio centralne konzole i paneli na vratima su presvučeni crnom kožom. Sjedišta su prošivena u obliku dijamanta, a sportskom izgledu svakako doprinose i detalji od karbonskih vlakana.
Volkswagenov plan je da nastavi proizvoditi "Bubu", ali ne i da proizvede novu. Popularnost ovog modela opada, posebno u SAD-u.
Glasine govore da bi VW mogao "oživjeti" zaobljeni oblik "Bube" u narednih nekoliko godina tako što će proizvesti potpuno električni automobil.