Dizajn prednje maske je ostao doslovno isti, što znači da su tu i dalje pomenuta podijeljena prednja svjetla između kojih se nalazi masivna bubrežasta rešetka. Oba dijela rešetke su osvijetljena, a dosupna je i funkcija "waterfall light" koja se može aktivirati i tokom vožnje. Unikatni izgled donjeg dijela branika čini SUV veoma agresivnim, a nazad je par redizajniranih završetaka izduvnih cijeni integrisanih u stražnji branik.
XB7 je dobio standardne 21-inčne felge s gumama dimenzija 285/45R21, ali je opciono moguće dobiti i set 23-inčnih felgi Alpina Classic dizajna s 20 krakova. Na njima su gume dimenzija 285/35R23 naprijed, odnosno 325/35R23 nazad. Brembo kočiona kliješta s četiri klipa kriju se iza prednjih felgi.
Ispod haube se nalazi BMW-ov novi 4,4-litarski V8 twin-turbo (S68) motor s blagom hibridnom tehnologijom. Zahvaljujući značajnim modifikacijama koje su napravili eksperti u Alpini, motor sada isporučuje 630 KS umjesto ranije najavljenih 621 KS. Obrtni moment ostaje isti i iznosi 800 Nm. Snaga se prenosi na sva četiri točka putem osmostepenog automatskog mjenjača. Iza upravljača su smještene lopatice za promjenu stepena prijenosa.
SUV sada od 0 do 100 km/h ubrzava za 4 sekunde i dostiže maksimalnih 290 km/h.
XB7 je izuzetno stabilan u zavojima, posjeduje inteligentni xDrive pogon na sva četiri točka i elektronski-varijabilni diferencijal s ograničenim proklizavanjem. Stepen zaključavanja se kontinuirano prilagođava ovisno o nekoliko faktora među kojim su brzina točkova, koeficijent prijanjanja i ugao upravljača.
U unutrašnjosti najviše pažnje privlači najnovija generacija BMW-ovog iDrive infotainment sistema koji dolazi s poboljšanom funkcijom glasovne kontrole i većim stepenom dostupne personalizacije. Što se tiče sigurnosti, tu je novi sistem koji koristi GPS podatke i podatke o putanji zabilježene od prethodnog upravljanja kako bi pohranio do deset različitih manevara parkiranja.
Alpina već prima narudžbe, a prve isporuke se očekuju početkom naredne godine.