Tajna je u kompresoru
36

Audi R8 nakon tretmana u VF Engineeringu razvija 830 KS

D. B.
Američki tuner VF Engineering pripremio je paket poboljšanja kompatibilan sa standardnim Audijevim modelom R8 V10, R8 V10 RWS i R8 V10 Plus u svim njihovim različitim specifikacijama.

Osnovna komponenta sistema je Eaton TVS2300 kompresor sa sistemom hlađenja zrak-voda. Paket se može kombinovati s 5,2-litarskim V10 motorom bez dodatnih hardverskih modifikacija, što ga čini potpuno reverzibilnim.

Rezultat "prišarafljenog" kompresora je 830 KS i 850 Nm obrtnog momenta pri korištenju 91 oktanskog goriva. U ponudi je i nešto slabiji paket koji omogućava 800 KS i koji košta 31.995 dolara, što znači da je prethodni snažniji ujedno i skuplji.

VF Engineering koristi šestu generaciju TVS2300 kompresora koji dolazi sa Eatonovom najnovijom generacijom rotora s četiri lopatice. Kompresor je spojen s vodom hlađenim livenim razdjelnikom s dodatnim hlađenjem koje osiguravaju nezavisni rezervoar za vodu i izmjenjivači topline koji nisu povezani s motorom.

VF Engineering također može promijeniti izgled Audija R8. Bez obzira na verziju, automobil može biti lakiran u jarku zelenu boju za dodatnih 3.000 dolara.