Projekt Rein Speed Shopa
21

BMW 858 CSL je restomod s V10 motorom koji spaja prošlost i budućnost

D. B.
BMW E31 Serija 8 važi za jedan od najljepših coupea u historiji njemačke kompanije te često inspiriše brojne restomod i unikatne projekte. Istina, ovaj model nije bio baš sportski, nego je riječ više o raskošnom grand toureru koji je primjer sklonosti bavarskog giganta ka složenosti visoke tehnologije i koji je ipak privlačio poglede.

Ovog puta je u fokusu unikatni projekt pod nazivom BMW 858 CSL, koji je opremljen karbonskim body kitom te ga pokreće V10 motor iz modela M5 uparen s manuelnim mjenjačem. Riječ je o projektu kompanije Rein Speed Shop, koji je pokazan u na događaju Legends of the Autobahn u Montereyju u Kaliforniji.

Projekt je zasnovan na donorskom modelu BMW 850i, tako da je njegov V12 motor zamijenjen S85 V10 motorom iz modela E60 M5, ali s povećanom zapreminom s 5,0 na 5,8-litara. To je ujedno bila inspiracija za oznaku modela 858 CSL.

Iako trenutne "brojke" tuniranog V10 motora nisu poznate, originalni 5,0-litarski S85 motor je razvijao 507 KS i 520 Nm obrtnog momenta, što znači da je bio snažniji od verzija V12 motora u modelu E31, čija se snaga kretala od 300 KS u modelu 850i do 375 KS u modelu 850 CSi. V10 motor je uparen sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem putem kojeg se snaga prenosi na stražnje točkove.

Kombinacija motora i mjenjača nije jedini interesantan aspekt BMW-a 858 CLS, jer je grand tourer dobio i novi karbonski body kit čiji dizajn potpisuje neovisni umjetnik Jonsibal. Također, kompletna unutrašnjost je preuređena.

"Kutijasti" široki blatobrani se lijepo uklapaju s ostatkom karoserije i redizajniranim branicima, što automobilu i njegovim klasičnim linijama daje više sportskog duha. Uklonjena su i pop-up prednja svjetla koja su bila zaštitni znak modela E31 te su zamijenjena otvorima na haubi kako bi što više zraka dolazilo do V10 motora.

Nazad su providna stražnja svjetla, novi završeci izduvnih cijevi, a automobil krase i nove felge. Rezultat projekta je spektakularan restomod, koji podsjeća na neke BMW-ove projekte kao što su koncept Nazca C2 i E46 M3 CSL.

U unutrašnjosti su nove kadice, kao i komponente novijih BMW M modela uključujući upravljač modela E60 M5, instrument tablu, kontrole klima uređaja, ručicu mjenjača i start-stop dugme. Automobil je dobio i moderni infotainment ekran te BMW iDrive kontroler na centralnom tunelu.

Nažalost, BMW 858 CSL će ostati unikat.

Vezani članci