Kao što je poznato, X3 M Competition je iz fabrike izašao s 3,0-litarskim motorom koji razvija 517 KS i 650 Nm obrtnog momenta, a Manhart je dodatno povećao tu snagu. "Čvrsti" dijelovi motora nisu mijenjani, nego je riječ o softverskom tuningu, odnosno mapiranju, tako da sada isporučuje 659 KS i 799 Nm obrtnog momenta. Također, ugrađen je i novi izduvni sistem od nehrđajućeg čelika, Manhartov downpipe te HJS katalizatori.
Četiri završetka karbonom presvučenih izduvnih cijevi promjera 100 mm jedini su vizuelni pokazatelji da izduvni sistem nije fabrički. Naravno, tu je i karbonski body kit, koji uključuje prednji spojler, pragove, krilca, krovni spojler i difuzor. Na primjerku prikazanom na fotografijama Manhart je koristio srebrnu i plavu boju za detalje eksterijera. Također, tuner je pripremio 22-inčlne felge, ali je kupcima na raspolaganju raznovrstan izbor.
Kočnice su fabričke, no Manhart nudi svoje pakete i u ovom slučaju. SUV je dobio H&R opruge zbog kojih je bliže tlu za oko tri centimetra.
Unutrašnjost je značajno promijenjena zahvaljujući karbonu, koji je uočljiv i na upravljaču te polugama za promjenu stepena prijenosa. Presvlake su također ponuđena opcija.