Primjerak Abartha 595 Competizione koji je tunirao Pogea Racing pokreće 1,4-litarski T-Jet motor, akoji fabrički razvija 177 KS i 250 Nm obrtnog momenta. Ipak, nakon "tretmana" u Njemačkoj, snaga je povećana na 217 KS i 350 Nm.
Snažni mali hatchback ubrzava od 0 do 100 km/h za 6,2 sekunde prije nego dostigne maksimalnu brzinu od 232 km/h.
Modifikacije uključuju novu ECU jedinicu, izduvni sistem s kontrolisanim krilcima koji je proizvela kompanija Monsterexaust, kao i novi downpipe. Kupci mogu dobiti i termalnu izolaciju izduvnog sistema kako bi se smanjila temperatura u prostoru za motor.
Tunirani automobil je dobio i prilagodljivi ovjes koji spušta centar gravitacije za 45 mm, 18-inčne felge s Michelin Pilot 4S gumama, a Pogea Racing nudi različite dizajne.
Hercules izgleda mišićavo zahvaljujući novoj haubi s velikim usisnicima zraka, širim branicima, novim pragovima, krovnom spojleru i slično. Sve komponente su napravljene od karbonskih vlakana.
Za modifikacije Pogea Racing traži 18.810 eura.