Projekt MH3 400d
25

I u Manhartu misle da vrijeme dizelskih motora još nije prošlo

E. L.
Posljednji projekt iz Wuppertala za čiju je osnovicu korišten BMW-ov aktuelni model M340d krije se iza naziva MH3 400d...i snažniji je od slične priče iz tuning kompanije Alpina.

I pored činjenice da se u posljednjih nekoliko godina u zemljama Zapadne Evrope smanjuje procenat prodatih novih automobila koje pokreću turbodizelski motori, još uvijek se ne može reći da je vrijeme dizela prošlo, što je i zvaničan stav u upravljačkim strukturama nekoliko njemačkih automobilskih kompanija.

Shodno tome, u njemačkoj tuning kompaniji Manhart predstavili su svoju kreaciju na osnovici najsnažnijeg aktuelnog BMW-a Serije 3 (M340d) koji pokreće trolitarski 6-cilindarski turbodizelski motor, a koja se krije iza naziva MH3 400d i predstavlja odgovor na sličan projekt tuning kompanije Alpina (D3 S).

Potpomognut rekalibriranom elektronikom i otvorenijim izduvnim sistemom, Manhartov M340d sa sobom donosi 380 konjskih snaga i 770 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se na obje osovine (xDrive) distribuira posredstvom 8-stepenog automatskog mjenjača.

Uz dodatnih 40 "konja“ i 70 Nm obrtnog momenta MH3 400d iz mjesta do "stotke“ stiže nešto brže u odnosu na standardni M340d, a u Wuppertalu nisu otkrili jesu li deaktivirali limitator bez kojeg bi automobil bez sumnje razvijao više od 250 km/h.

Uz dodatni potencijal stigle su i nove 20-inčne aluminijske felge na kojima su gume visokih performansi dimenzija 255/30 naprijed i 275/30 nazad. S dorađenim ovjesom podnica je bliža tlu 40 milimetara, a zgodan kontrast dominantnoj crnoj boji čine sive aplikacije na karoseriji s crvenim detaljima. Očekivano, oznake BMW-a zamijenjene su oznakama Manharta.