Tuner je pokazao izgled "suicide" vrata na modelu G63 specijalno tuniranom za Ujedinjene Arapske Emirate. Zapravo, ovaj model je pokazan tokom otvaranja Mansoryjevog salona u Dubaiju prošle godine. Osim "neobičnih" vrata, ovaj model ima karbonske aerodinamičke komponente karoserije, široke blatobrane te masivne 23-inčne felge.
Ovakva konverzija nije lagan posao, jer se vrata moraju redizajnirati kako bi se mogla otvarati na drugačiji način. Inače su vrata kabine i prtljažnika najteži zadatak u proizvodnji jer zahtijevaju mnogo pažnje do najmanjih detalja, kao i savršenu preciznost. Osim ptomjene pozicija šteka na vratima, Mansory je napravio promjene koje se odnose na šarke te mehanizam za otvaranje i zatvaranje vrata, a koji se sada nalazi na B stubu.
Ove modifikacije su pozitivno utjecale na praktičnost jer omogućavaju lakši pristup stražnjim sjedištima. "Suicide" vrata zapravo potječu iz ere konjskih kočija, a danas ih koristi proizvođač luksuznih automobila Rolls-Royce. Također, koristila ih je i Mazda RX-8, Opel Meriva, Toyota FJ Cruiser, BMW i3, kao i Fiat 500 3+1 (samo na strani putnika).
Koliko košta dodavanje "suicide" vrata na G-Klasu, nije javno objavljeno, no definitivno nije ni jeftino. To se odnosi i na ekstravagantni bodykit i kožom presvučenu unutrašnjost.
Mansory je poradio i na 4,0-litarskom V8 twin-turbo motoru koji sada razvija monstruoznih 888 KS.