JMS je za snažni hatchback pripremio srebrne felge koje su proizvod kompanije Barracuda Racing Wheels i to iz serije Dragon Ultralight Series. Riječ je od 20-inčnom setu, koji je veći u odnosu na Clubsportov standardni 18-inčni, ali i opcioni 19-inčni set. Felge su dostupne s opcionim crvenim poklopcima i crnim Barracuda Racing šarafima, što stvara kontrast svijetlim felgama.
JMS je odlučio da karoserijom preovladava svijetlo zelena folija, no krov je u crnoj boji, dok hauba ima karbonski izgled. Body kit mijenja izgled automobila i podrazumijeva prednji lip spojler, stražnji difuzor i pragove, a sve to doprinosi agresivnosti. Također, ne treba zaboraviti ni lip za krovni spojler.
Također, automobil je dobio i KW Variant 3 ovjes koji spušta GTI za 45 mm naprijed i 40 mm nazad.
Promjena na motoru nije bilo, pa je tu i danje 2,0-litarski četverocilindrični turbobenzinac koji razvija 296 KS i 400 Nm obrtnog momenta, a koji je uparen sa sedmostepenim mjenjačem s duplim kvačilom. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je manje od šest sekundi, dok elektronski ograničena maksimalna brzina iznosi 250 km/h.
Promjene unutrašnjosti se ne spominju, a Clubsport inače dolazi s ArtVelours presvlakama s crvenim koncem na sjedištima, naslonima za ruku, upravljaču i patosnicama. Perforirana koža je opcija.