Bez terenskih aspiracija
0

Lumma Design nudi BMW X7 koji ne želi silaziti s asfalta

E. L.
Najveći BMW-ov SUV krije se iza oznake CLR X7 i u ovom slučaju postavljen je na 24-inčnim točkovima.

Svjesni da SUV-ovi poput BMW-a X7 rijetko ili nikako ne silaze s asfalta, u njemačkoj tuning kompaniji Lumma Design pripremili su paket elemenata s kojima najveći minhenski SUV sa sedam sjedišta definitivno okreće glavu od neasfaltnih podloga.

Umjesto blata i makadama, snižen CLR X7 (s karoserijskim elementima koji na oba boka dodaju po 50 milimetara) odlično će se snaći na asfaltu, a u tome će mu pomoći i komplet novih 24-inčnih felgi na kojima su gume visokih performansi čija širina na prednjoj osovini iznosi 255, a na zadnjoj 355 milimetara.

CLR X7 pokreće dorađen 4,4-litarski biturbo V8 motor iz najsnažnijeg modela X7 M50i koji s novim izduvnim sistemom umjesto standardnih 530 na obje osovine (xDrive) isporučuje 680 konjskih snaga. U Lummi nisu objavili podatke o performansama, ali naglašavaju da se automobil kupcu isporučuje bez elektronskog limitatora maksimalne brzine.