U Manhartu su za osnovicu tuninga uzeli Porsche 911 Turbo S (iz odlazeće Serije 991.2), a s oznakom TR700 potencijalni kupci na kraju mogu računati na 713 konjskih snaga i 971 Nm najvećeg obrtnog momenta koji na obje osovine isporučuje 3,8-litarski 6-cilindarski biturbo boxer motor.
Poređenja radi, motor u najsnažnijem cestovnom tvorničkom Porscheu 911 do sada (991.2 GT2 RS) razvija 700 konjskih snaga i 750 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2,8 sekundi i 340 km/h.
S podnicom koja je 30 milimetara bliža podlozi u odnosu na standardni 911 Turbo, ojačanim felgama Formula IV koje su "posuđene" u tuning kompaniji TechArt, zadnjim spojlerom koji "potpisuje" Moshammer i prepoznatljivom crno-zlatnom kombinacijom boja na karoseriji koje asociraju na boje F1 Lotusa iz vremena saradnje s kompanijom John Player Special, superbrzi Manhart TR700 u klubu je automobila koji preferiraju kružne staze, ali se i dalje mogu registrovati i koristiti na javnim cestama.