BMW-ov 3,0-litarski twin-turbo motor razvija "fabričkih" 503 KS i 650 Nm obrtnog momenta, no Manhart je iz njega izvukao 641 KS i 800 Nm. Za ovo poboljšanje djelomično je zaslužna Manhartova MHtronik kontrolna jedinica, a tuner je ugradio Remusov izduvni sistem te HJS sportski downpipe.
Promjene su načinjene i na ovjesu tako da je tu sada H&R suspenzija. Na automobilu su 20-inčne prednje i 21-inčne stražnje Yido Performance felge u crnoj boji s plavim detaljima na dva kraka.
Manhart je presvukao snažni karavan svijetlo plavom folijom s crnim detaljima, a postavljena je i hauba preuzeta od modela M4 CSL. Tuner je pripremio vlastitu bubrežastu rešetku hladnjaka te krilca, dok kućišta bočnih retrovizora potiču iz BMW-ovog M Carbon paketa.
U unutrašnjosti je sada strop s LED osvjetljenjem koji izgleda poput noćnog neba, a Manhartova oznaka krasi centralni dio upravljača.