Snažniji i "opasniji"
68

Manhart tunirao M5 (G90) na više od 800 KS

D. B.
Sedma generacija BMW-a M5 itekako je kontroverzna, ima hibridni pogon, veoma je teška i posjeduje osvijetljenu masku, ali će upravo zbog toga neki reći da je idealna za kontroverznog tunera kakav je Manhart.

Model nazvan MH5 800E pokreće 4,4-litarski twin-turbo V8 motor uparen s baterijom kapaciteta 18,6 kWh, čija je snaga povećana na 822 KS. Zasad nije poznato da li automobil sada ima bolje ubrzanje u odnosu na "fabrički", koji od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,5 sekundi. Isto važi i za maksimalnu brzinu od 306 km/h.

Manhart je značajno promijenio prednji lip spojler dodavanjem para krilaca, a uočljive su i promjene haube koja se može dobiti u varijanti od karbonskih vlakana. Ostale kozmetičke promjene uključuju Concave One felge s dvostrukim krakovima, tanko stražnje krilo iz dva dijela te agresivniji difuzor.

Mat siva boja čini da automobil uz pomenute promjene izgleda još agresivnije, a kontrast prave različiti zlatni detalji i linije.

Manhart je potvrdio da radi na unapređenju adaptivnog ovjesa s tri moda, što će utjecati na kontrolu stabilnosti i sistem upravljanja na stražnjim točkovima. To vjerovatno nije sve.

Cijena nije javno otkrivena.