Posljednje iz Wuppertala
18

Manhartovu opciju na temu BMW-ovog najvećeg SUV-a pokreće 650 konjskih snaga

E. L.
Iza oznake MHX7 650 krije se u Manhartu dorađen BMW X7 M50i čiji motor umjesto 530 KS i 750 Nm najvećeg obrtnog momenta raspolaže sa 650 KS i 920 Nm

I dok djelimična/potpuna elektrifikacija automobila uzima sve više maha, nema posustajanja ni u tuning industriji u kojoj se u posljednje vrijeme ponajviše takmiče u dorađivanju velikih i luksuznih SUV-ova čiji motori svojim potencijalom, nakon svega, idu ruku pod ruku s motorima koji se ugrađuju u (super)sportske automobile.

Posljednji primjer obilja konjskih snaga (u pogrešnoj karoseriji) stiže iz poznate tuning kompanije Manhart iz Wuppertala (Njemačka) u kojoj su za osnovicu projekta uzeli BMW-ov najveći SUV X7 koji u najsnažnijem standardnom izdanju (M50i) pokreće 4,4-litarski biturbo V8 sa 530 konjskih snaga i 750 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju je distribuciju na obje osovine (xDrive) zadužen 8-stepeni automatski mjenjač.

Zajedno s nekolicinom novih karbonskih karoserijskih elemenata koji krase veliku karoseriju u Manhartu su BMW-ov motor "počastili“ s dodatnih 120 KS i 170 Nm obrtnog momenta, pa vozač(ica) na kraju na raspolaganju ima 650 KS i 920 Nm najvećeg obrtnog momenta, što će poboljšati performanse standardne verzije koja od 0 do 100 km/h stiže za 4,7 sekundi i razvija 250 km/h.

Uz više snage stigle su i nove 23-inčne ojačane aluminijske felge na kojima su gume dimenzija 295/35. Brži i bučniji MHX7 650 bliži je podlozi za dodatnih 25 milimetara, a cijena dorade nije objavljena.