"Stotka" za 3,5 sekundi
37

Mazda RX-7 je sjajan primjer tuninga na japanski način

Piše: D. B.
Fanatici igre Gran Turismo se vjerovatno sjećaju tuning kuće RE Amemiya, koja je danas stara 50 godina i specijalizovana za tuniranje Mazdinih automobila s rotacionim motorima, koji se takmiče u različitim japanskim serijama, ali povremeno posveti pažnji i cestovnim automobilima.

Pravi primjer je Mazda RX-7 Spirit R Type A, jedna od najboljih varijacija kultnog modela s Wankelovim motorom. Proizvedena su svega 1.044 primjerka, a samo 53 su lakirana u crvenu boju. Primjerak na fotografijama je prešao nešto više od 90.000 kilometara.

Originalni model raspolaže s 280 KS, dok je tuner povećao snagu na 596 KS, koja automobilu omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,5 sekundi.

Ispod haube se nalazi mnogo plavih žica, kao i 13B-REW blok te dva HKS turbopunjača, Apexi ECU jedinica, ARC međuhladnjak i drugo.

Situacija je jednako bombastična i kada je riječ o dizajnu, jer je RX-7 dobio brutalan aftermarket body kit, koji unapređuje aerodinamiku i hlađenje. Mnogo se pažnje posvetilo smanjenju težine, tako da su hauba, stražnji difuzor, panel stražnjih svjetala i dijelovi lukova točkova napravljeni od karbonskih vlakana. Od istog materijala je izrađeno i ogromno stražnje krilo, koje je potpuno prilagodljivo.

Ugrađen je Prodrive izduvni sistem, dok su na automobilu Advan felge iza kojih se nalaze crvena kočiona kliješta te Bilstein ovjes. Naprijed je kuka za vuču u slučaju potrebe. Vozač sjedi veoma nisko, a oko njega su brojna dugmad i prekidači. Dodatni indikatori postavljeni su na armaturnoj ploči.

Crvena Recaro sjedišta napravljena su od karbona i Kevlara, a ispred vozača je upravljač iz Nardi Personala. Najveća promjena je zapravo zaštitni kavez, koji dospijeva do putnika.

Automobil prikazan na fotografijama će biti prodan na aukciji u Sydneyju, a njegova vrijednost se procjenjuje na oko 240.000 eura.