U nastojanju da zadrže korak s nekoliko tuning kompanija koje nude SUV-ove s motorima čiji potencijal više priliči okruženju koje sa sobom donose supersportski modeli automobila, u njemačkoj tuning kompaniji Manhart predstavili su svoj pogled na BMW X6 M Competition koji se krije iza naziva MHX6 700.
I dok broj 700 u oznaci modela sugeriše na broj konjskih snaga, istina je da su specijalisti u Wuppertalu snagu 4,4-litarskog biturbo V8 motora sa standardnih 625 podigli na 730 KS, a vrijednost najvećeg obrtnog momenta sa 750 podignuta je na 900 Nm. Prijenos snage na obje osovine obavlja se posredstvom rekalibriranog 8-stepenog automatskog mjenjača.
Bavarski SUV bliži je tlu dodatnih 30 milimetara i postavljen je na 22-inčnim felgama na kojima su gume dimenzija 295/30 naprijed i 315/30 nazad, a u Manhartu kažu da kupci u zemljama s blažim normama o emisiji izduvnih gasova mogu računati i na verziju s još većom „ergelom“ ispod prednjeg poklopca.
Ljubitelje posebno tretiranog karbona obradovat će 24 karoserijske komponente koje Manhartov X6 čine znatno širim i ratobornijim, a nešto drugačiji tretman karbonskih vlakana koji osigurava veće mogućnosti oblikovanja prvi put su koristili u kompanijama Lamborghini i Callaway.
Prilikom uređenja kabine karbon je korišten za osam elemenata. U Manhartu ne spominju performanse SUV-a koji, podsjećanja radi, u tvorničkom izdanju od 0 do 100 km/h stiže za 3,8 sekundi i s opcionim paketom M Driver razvija 285 km/h.