Jasno je da se ljubiteljima originala neće svidjeti Manhartov restomod projekt na osnovici BMW-a M3 (E30) koji se krije iza naziva MH3 3.5 Turbo, ali to entuzijastima iz Wuppertala nije smetalo da nekim drugim dobrostojećim entuzijastima ponude prvi M3 koji je znatno snažniji od originala i pojedinim detaljima prilagođen aktuelnom trenutku.
Iz naziva Manhartove kreacije vidi se da MH3 3.5 Turbo više ne pokreće čuveni 2,3-litarski atmosferski četverocilindarski motor koji je u prvom M3 izdanju razvijao 200 KS i 240 Nm najvećeg obrtnog momenta, jer se u prostoru ispod prednjeg poklopca u ovom slučaju krije BMW-ov 3,5-litarski linijski motor sa šest cilindara čijih je 330 „konja“ početkom osamdesetih pokretalo Alpinin model B7 S Turbo (E12).
S dorađenim turbopunjačem i otvorenijim izduvnim sistemom u Manhartu su "ergelu“ povećali za dodatnih 75 "konja“, pa kupci mogu računati na 405 KS i 650 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju je distribuciju na zadnju osovinu zadužen adekvatno dorađen ručni 5-stepeni mjenjač. Ograničena mehanička blokada diferencijala stiže s polica kompanije Drexler Motorsport.
Originalne 15-inčne felge svoje su mjesto ispod proširenih blatobrana ustupile Manhartovim 19-inčnim felgama na kojima su gume dimenzija 215/35 naprijed i 245/30 nazad, a za kočenje brinu Brembo kočnice s četveroklipnim čeljustima na prednjoj osovini koja „hvataju“ diskove promjera 330 milimetara. Iza višestruko podesivog ovjesa stoji poznata njemačka kompanija H&R.
S karbonskim dodacima na karoseriji u tamnozelenoj foliji u Manhartu su željeli da M3 izgleda kao posljednje originalno izdanje koje je 1990. godine BMW nudio iza naziva M3 2.5 Sport Evolution. Tu su i nezaobilazni crveni detalji, a crvenilo se nastavlja i u kožom obloženoj kabini. Oznake BMW-a zamijenjene su oznakama Manharta. Podaci o performansama i cijena projekta nisu objavljeni.