Tuner je napravio niz modifikacija koje uključuju KLM Race S58 turbo sistem, Precision Turbo & Engine 725 Gen 2 turbopunjač, Valvetronic izduvni sistem od titanija, kao i CSF hladnjak zraka pod pritiskom u usisnoj grani. Sistem za ubrizgavanje metanol goriva također su dio paketa.
Bavarska zvijer koristi E85 etanol gorivo, koje može povećati snagu i obrtni moment do 20 posto u nekim automobilima, a zahvaljujući povećanom protoku izduvnih gasova, turbine se brže vrte.
Ovo je definitivno najekstremnije tunirani G80 M3 motor otkako su Driftbrothersi povećali snagu svojih primjeraka modela M4 na 1.035 KS prije dvije godine.
Prvi test na valjcima je pokazao da motor razvija 995,4 KS, no u drugom je BMW premašio 1.000 KS i "dobacio do 1.026,7 KS pri 40psi. Snaga se prenosi na sva četiri točka, a koliko je impresivna najbolje pokazuje činjenica da četverovratni sedan isporučuje više snage u odnosu na Ferrari SF90, Lamborghini Revuelto i Bugatti Veyron.
Ono što je još važnije jeste činjenica da je više nego dvostruko snažniji u odnosu na standardni M3 Competition, koji razvija 503 KS. To povlači pitanje o komponentama motora, da li su fabričke ili kovane, no bez obzira na odgovor, ovo je prvi "portorikanski" G80 M3 koji probio granicu od 1.000 KS.