Alpina je u saopćenju potvrdila vijest o smrti svog osnivača te je dodala da je Bovensiepen bio vizionar, perfekcionist i čovjek s jasnim idejama.
"Kada je imao ideju na umu, nikada se ne bi umorio usavršavajući je, sve dok u potpunosti ne bi ostvario svoju viziju i očekivanja", navodi se u saopćenju.
Bovensiepen je rođen 1936. godine u njemačkom gradu Chemnitzu, a nakon završetka srednje škole se obučio za alatničara, a kasnije je studirao mašinstvo prije nego je prešao na poslovnu administraciju.
Potom je razvio modifikovane karburatore za "razne automobilske marke" kako bi poboljšao performanse, no postojao je samo jedan brend koji je zaista "razbuktao" njegov entuzijazam, a to je BMW. Godine 1963. je Alpina predstavila svoj prvi karburator visokih performansi te ga ugradila u tada novi BMW 1500, koji je pokretao najmoderniji četverocilindrični motor.
To je bilo toliko dobro rješenje da je BMW obavijestio kupce da se modifikacija može obaviti bez ugrožavanja garancije.
"U suštini je to bilo odobrenje BMW-ovog odbora", navode iz Alpine.
Uprkos BMW-ovom blagoslovu, Bovensiepen nije mogao priuštiti štand na Sajmu automobila u novembru 1963. godine pa je umjesto toga stavio Alpininu brošuru ispod brisača svakog BMW-a 1500 koji je pronašao na parkingu.
Bio je to pametan marketinški potez koji je osigurao prodaju prvih 100 karburatora.
Svoju novu kompaniju osnovanu 1965. godine nazvao je po očevoj fabrici pisaćih mašina, čije se ime odnosilo na obližnje Alpe. S utrkama je počeo krajem šezdesetih, jer je smatrao da u motorspotu može najbolje pokazati konkurentnost i tehničko znanje.
Na Alpininom platnom spisku su bili sjajni vozači među kojima su Derek Bell, James Hunt, Jacky Ickx, Niki Lauda, Hans Stuck i Dieter Quester.
Alpina je 1978. godine predstavila prvi automobil koji je nastao u njenom postrojenju, a zapravo su bila tri, B6 2.8, B7 Turbo i B7 Turbo Cupe. Potom se kompanija 1983. godine registrovala kao proizvođač automobila. Nakon toga je 1989. godine stigla nova zvijezda, B10 turbo kao najbrža limuzina na svijetu, a 1995. godine se pojavila prva Serija 3 s V8 motorom. Alpinin prvi model s dizelskim motorom stigao je 1999. godine, a dio historije je i Alpina Roadster baziran na modelu Z8.
Bovensiepena dva sina su zajedno vodili kompaniju od 2002. godine, dok se on koncentrisao na Alpinin posao s vinom koji je započeo 1979. godine.
Nakon više od 50 godina saradnje, BWM je kupio prava na Alpinin brend u martu 2022. godine. Dogovor pokriva Alpininu aktuelnu ponudu do 2025. godine, dok će nakon toga zajednički biti mapirana nova strategija.