Dobija novo lice
3

Prior Design će za novi BMW M4 ponuditi drugačije maske hladnjaka

E. L.
Izgleda da i u njemačkoj tuning kompaniji misle da veliki "bubrezi“ koje je sa sobom donijela BMW-ova nova Serija 4, zaključno s verzijom M4, ne spadaju među najljepša dizajnerska rješenja.

U Minhenu vjerovatno neće priznati da je mnogo više onih kojima se uopšte ne dopada najnovije rješenje "bubrega" koje je sa sobom donijela njihova nova generacija Serije 4, a u njemačkoj tuning kompaniji Prior Design već su predstavili nekoliko rješenja za spornu masku hladnjaka koja bi trebala smiriti i najglasnije kritičare.

Karakteristični "bubrezi" u svakom slučaju ostaju, ali su znatno manji i ne prelaze ispod odbojnika. U Prior Designu će prema svemu sudeći na kraju ponuditi nekoliko aerodinamički optimiziranih rješenja (među kojima je i maska s modela M8) čija instalacija neće zahtijevati velika sredstva, a poklopac motora i blatobrani u svakom slučaju ostaju nepromijenjeni.

Bez obzira na "lice", neosporno je da novi M4 ostaje među najboljim sportskim automobilima današnjice, jer za kredibilitet jednog od posljednjih modela koji "potpisuje" BMW-ov M odjel brine redni trolitarski 6-cilindarski biturbo motor koji raspolaže s 510 KS, što je dovoljno da Coupé od 0 do 100 km/h stigne za 3,9 sekundi i s opcionim paketom 'M Driver' razvije 290 km/h.