Godine 1982. je Autodelta razvila prototip reli automobila Sprint s motorom postavljenim u sredini, dok je Zagato pripremio široki body kit. Nažalost, Sprint 6c nije završio u Grupi B, no to je pokrenulo maštu Alfinih fanova te je rezultiralo nekoliko neovisnih konverzija.
Sada je stigao novi restomod inspirisan "otkazanim" reli automobilom. Kompozitna karoserija modela Sprint ima "kutijasta" proširenja blatobrana, prilagođene branike, stilske retrovizore i integrisani spojler u stražnjem dijelu. Četiri okrugla prednja svjetla sadrže Hella moderne projektore postavljene u novo aluminijsko kućište.
Unutrašnjost je presvučena Alcantarom i tkaninom te sadrži aluminijske detalje. Ispred vozača je Zagatov upravljač, koji je kombinovan s aluminijskom ručicom mjenjača. Iz Alme kažu da nova sjedišta i pomijeranje upravljača unapređuju poziciju vožnje, dok Sabelt pojasevi u četiri tačke pridonose izgledu inspirisanom motosportom. Konačno, u unutrašnjosti je i Bluetooth zvučnik.
Alma Sprint nema u V6 Busso motor iz relijaškog prototipa, nego je dobio agregat s više poboljšanja mehaničkih komponenti. Radna zapremina četverocilindričnog bokser motora je povećana na 1,8-litara, ima redizajnirane glave, kovane klipove, prilagođene bregaste osovine i par Dellorto karburatora.
Motor razvija 160 KS, što je značajno povećanje u odnosu na bilo koju produkcijsku verziju Sprinta, uključujući Quadrifoglio Verde. Restomod je težak 880 kg, što znači dobar odnos mase i snage. Petostepeni manuelni mjenjač s kratkim omjerom opciono može biti kombinovan s Torsen diferencijalom s ograničenim proklizavanjem na prednjoj osovini.
Ostale nadogradnje uključuju podesive amortizere za bolju upravljivost, veće ventilirane diskove i komponente iz moto sporta.
Alma namjerava proizvesti 20 primjeraka restomomda Alfa Romeo Sprint, a svaki od njih može biti prilagođen po želji kupca. Cijena nije javno objavljena, no poznato je da se prve isporuke očekuju u trećem kvartalu ove godine.