Nadogradnje su prilično velike. Kao što je slučaj s najboljim restomodima, modifikacije idu mnogo dalje od motora. U ovom slučaju je projekt baziran na novoj cjevastoj šasiji s komponentama modela C6 i C8 Corvette, a automobil čak ima karbon-keramičke kočnice posuđene od pomenutog C8. Zapravo je malo toga zadržano od originalnog automobila.
Ispod haube se nalazi GM-ov "voljeni" LS9 6,2-litarski V8 motor s kompresorom, koji se ugrađivao u model C6 Corvette ZR1 i isporučivao 647 KS i 819 Nm obrtnog momenta. Mecum Auctions, kuća koja prodaje automobil, navodi da u restomodu motor razvija 558 KS te da je uparen sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem. Ovaj V8 motor je dobio izduvne grane od nehrđajućeg čelika te prilagođeni izduvni sistem s bočnim izlazima.
Da li restomod ima i neki moderni sistem za kontrolu prijanjanja, zasad nije poznato, no ukoliko ga nema, onda je potreban odmjeren pritisak na papučicu gasa za sigurno ubrzavanje. Nadograđeni sistem servo upravljača će pomoći da automobil ostavlja moderniji osjećaj.
Ne treba zaboraviti ni prilagođeni široki body kit s karbonskim dijelovima, kao ni unutrašnjost presvučenu svijetlo crvenom kožom uključujući sjedišta, panele vrata, armaturnu ploču i prilagođenu centralnu konzolu. Ugrađeno je i novo ozvučenje, ali možda i nije potrebno kada je tu snažni V8 s gromoglasnim zvukom.