Ovisno o tržištu, kupci imaju izbor turbobenzinskih i dizelskih motora, a u vrhu ponude je 4,4-litarski twin-turbo V8 motor. Aktuelna Serija 5 je ponuđena s dva različita V8 motora s istom zapreminom, jedan se koristi za model M550 xDrive, a drugi za M5.
Dok "pravi" M5 sedan dominira u porodici kada je riječ o snazi, odmah iza njega dolazi pomenuti M550i xDrive koji isporučuje 456 KS, a to je i više nego dovoljno. Međutim, oni koji žele da njihov automobil izgleda agresivnije, mogu se obratiti njemačkom tuneru AC Schnitzer.
Automobil je fotografisan u Abu Dhabiju, a dobio je kompletan body kit njemačkog tunera koji se sastoji od novog splitera za prednji branik, agresivnijeg stražnjeg difuzora s masivnim završecima izduvnih cijevi, fiksiranog stražnjeg spojlera, novih pragova te setom naplataka s pet duplih krakova i Michelin Pilot Super Sport gumama.
Promjene unutrašnjosti su suptilne te ih čini nekoliko sportskih detalja, uključujući M Sport upravljač i aluminijske papučice.