Kao što je poznato Superb je flagship model kompanije Škoda, a jedan primjerak prethodne generacije ispod haube krije tajnu. Riječ je o tome da je četverocilindrični motor zamijenjen 2,5-litarskim TFSI motorom iz Audija RS3, koji u fabričkoj konfiguraciji razvija oko 400 KS, odnosno oko 120 KS više u odnosu na najsnažniji fabrički Superb ove generacije.
Međutim, to nije sve, jer je pomenuti TFSI motor tuniran, tako da sada isporučuje 720 KS i 830 Nm obrtnog momenta. Praktični porodični karavan je tako pretvoren u "raketu", a za ubrzanje od 0 do 100 km/h su mu na njemačkom autoputu bez ograničenja brzine bile potrebne samo 3,32 sekunde. Pored toga, od 100 do 200 sekundi je ubrzao za svega 6,06 sekundi, a od 0 do 200 km/h mu je bilo potrebno 9,38 sekundi. Distancu od 402 metra prelazi za 10,77 sekundi. Maksimalna brzina je iznosila blizu 300 km/h.
Kada restrikcije emisije nisu bile toliko stroge kao danas, Škoda je prodavala prvu generaciju Superba pod vlasništvom Volkswagen Grupe s V6 dizelskim i benzinskim motorom, a nasljednik je imao i 3,6-litarski VR6 motor. Originalni Superb, koji se nudio tridesetih i četrdesetih godina prošlog stoljeća, imao je veliki 4,0-litarski V8 motor, ali i niz 6-cilindričnih motora.
Najsnažniji model najnovijeg Superba nudi 265 KS. Škoda nikad nije ponudila RS verziju visokih performansi, no vlasnik automobila prikazanog u klipu ju je sam kreirao ubacivši motor iz Audija RS3.
Modifikovani Superb je brz, praktičan, prostran i opremljen pristojnom tehnologijom,, ali bez ogromnih ekrana.