Samo 25 primjeraka
12

Thornley Kelham predstavio restomod European RS

D. B.
Britanska kompanija Thornley Kelham predstavila je još jedan sjajan restomod baziran na Porscheu 911, odnosno na njegovoj generaciji 964.

Ovaj model je izabran jer je lagan, a napravio je modifikacije kako bi automobil bio širi naprijed za 112 i nazad za 214 mm. Vrata i hauba su napravljeni od aluminija, a branici od karbonskih vlakana, dok je isti materijal korišten za stražnji spojler u obliku pačijeg kljuna.

Pored toga, tu su polikarbonatni stražnji prozori, a u unutrašnjosti se nalaze jednodijelne karbonske Recaro kadice. Ispred vozača je Momo Prototipo upravljač, lagani sistem klime i mjerača koji izgledaju kao originalni Porscheovi, ali su prilagođeni novom električnom sistemu.

Restomod košta oko 750.000 dolara, što uključuje ručno proizvedeni 6-cilindrični motor iz ere 993, čija je zapremina povećana na 3,8-litara. Dobio je nove glave cilindra, kovane Mahle klipove koji daju potisak od 11,8:1, posebne bregaste osovine i pojedinačna kućišta leptira gasa. Motor se "vrti" do 8.000 obr/min te razvija 390 KS i 393 Nm obrtnog momenta. Za one koji su spremni izdvojiti više novca, nudi se više mogućnosti.

Jedna je 4,0-litarski motor s 24 ventila, koji isporučuje 406 KS, a moguće je dobiti i 3,8-litarski motor koji "vrti" 10.000 obr/min. Svi motori pokreću stražnje točkove putem 6-stepenog manuelnog mjenjača s prilagođenom i repozicioniranom ručicom te Wavetrac diferencijalom s ograničenim proklizavanjem.

Ostale opcije uključuju adaptivne amortizere za ovjes koji sadrži i prilagođenja prednja ramena, koja su bazirana na donjim upravljačkim polugama modernog modela 911 GT3. Tu su JRZ amortizeri, Eibach opruge i podesivi stabilizatori. Moguće je dobiti i karbon keramičke kočnice te Michelin Cup 2 gume ukoliko je cilj zabava na stazi.

Thornley Kelham će proizvesti samo 25 primjeraka modela nazvanog European RS.