Ovaj model je izabran jer je lagan, a napravio je modifikacije kako bi automobil bio širi naprijed za 112 i nazad za 214 mm. Vrata i hauba su napravljeni od aluminija, a branici od karbonskih vlakana, dok je isti materijal korišten za stražnji spojler u obliku pačijeg kljuna.
Pored toga, tu su polikarbonatni stražnji prozori, a u unutrašnjosti se nalaze jednodijelne karbonske Recaro kadice. Ispred vozača je Momo Prototipo upravljač, lagani sistem klime i mjerača koji izgledaju kao originalni Porscheovi, ali su prilagođeni novom električnom sistemu.
Restomod košta oko 750.000 dolara, što uključuje ručno proizvedeni 6-cilindrični motor iz ere 993, čija je zapremina povećana na 3,8-litara. Dobio je nove glave cilindra, kovane Mahle klipove koji daju potisak od 11,8:1, posebne bregaste osovine i pojedinačna kućišta leptira gasa. Motor se "vrti" do 8.000 obr/min te razvija 390 KS i 393 Nm obrtnog momenta. Za one koji su spremni izdvojiti više novca, nudi se više mogućnosti.
Jedna je 4,0-litarski motor s 24 ventila, koji isporučuje 406 KS, a moguće je dobiti i 3,8-litarski motor koji "vrti" 10.000 obr/min. Svi motori pokreću stražnje točkove putem 6-stepenog manuelnog mjenjača s prilagođenom i repozicioniranom ručicom te Wavetrac diferencijalom s ograničenim proklizavanjem.
Ostale opcije uključuju adaptivne amortizere za ovjes koji sadrži i prilagođenja prednja ramena, koja su bazirana na donjim upravljačkim polugama modernog modela 911 GT3. Tu su JRZ amortizeri, Eibach opruge i podesivi stabilizatori. Moguće je dobiti i karbon keramičke kočnice te Michelin Cup 2 gume ukoliko je cilj zabava na stazi.
Thornley Kelham će proizvesti samo 25 primjeraka modela nazvanog European RS.