Navodno, tuner može zadržati automobil u SAD-u u periodu od 12 mjeseci, no nema dozvolu za legalnu vožnju javnim cestama. Za BMW Blog je daHLer saopćio da je izbjegao dugu listu čekanja te da se "dočepao" modela M3 Touring nakon što ga je kupio od distributera koji ga je planirao izložiti u svom salonu.
Automobil je značajno modifificiran, iz motora je izvučena dodatna snaga, tu je novi trodijelni karbonski prednji spliter, dobio je set 21-inčnih kovanih felgi s Michelin Pilot Sport 4 S gumama, kao i novi izduvni sistem s "leptir" ventilom koji se može prilagođavati. Tuner je opremio M3 Touring i sa novim oprugama koje su omogućila spuštanje automobila, a krase ga i nove naljepnice.
Inače, fabrički M3 Touring pokreće 3,0-litarski twin-turbo 6-cilindrični motor koji se prodaje isključivo u Competition varijanti, a razvija 510 KS.