Legenda devedesetih
6

Tunirani E36 BMW M3 je inspirisan trkaćim modelom M3 GTR

D. B.
E36 BMW Serije 3 lijepo stari, što posebno važi za M3 Coupe. Ipak, stvari su naprredovale od sredine devedesetih godina prošlog stoljeća tako da je standardni bodykit pomalo nedostojan modela fokusiranog na performance. Stoga je kompanija LTO (Live To Offend) to pokušala promijeniti nudeći široki bodykit koji je dizajnirao Khyzyl Saleem i koji je inspirisan trkaćim modelom M3 GTR.

Automobil na fotografijama je kreacija Musha Karkhija te je izložen na sajmu SEMA u Las Vegasu, a baziran je na modelu BMW M3 iz 1995. godine. Prije nego je Karkhi započeo opsežan i dugotrajan proces, automobil je bio u lošem stanju. Ipak, napravio je sjajan posao, a tek nekoliko panela karoserije nije doživjelo promjenu. Rezultat je BMW M3 koji izgleda kao da je direktno stigao sa staze. Prednji branik je zadržao pravougaone usisnike, no dobio je naglašeni spliter koji gotovo da dotiče tlo. Hauba sadrži ventilacijske otvore, a tu su i široki blatobrani s integrisanim otvorima te produženi pragovi koji daju doprinos izgledu trkaćeg automobila. Karoserija je u retro stilu s BMW M bojama.

Nazad se nalazi veliko krilo s podesivim perajem, tu je difuzor, a zadržani su standardni dvostruki završeci izuvnih cijevi. Karoseriju krase specijalne naljepnice koje obilježavaju 50. godišnjicu BMW-ovog M odjela. Posljednji detalj su trodijelne GTR felge s centralnim šarafom na kojim su Toyo gume.

BMW-ov 3,2-itarski S52 redni šestak je ponovo složen i unarpijeđen tako da razvija 444 KS koristeći običan benzin, odnosno 592 KS kada koristi E85 gorivo. Ove brojke predstavljaju značano povećanje u odnosu na originalni E36 M3 koji je isporučivao 240 KS sa specifikacijama za američko tržište.

Široki bodykit za E36 M3 Coupe je dostupan u prodaji po cijeni koja se kreće od 4.950 do 7.450 dolara ovisno o konfiguraciji i odabranom materijalu.