U borbi njemačkih titana BMW ostao najprodavaniji premium brend i u 2024. godini
BMW je 2024. godine bio najprodavaniji premium brend na svijetu. Prema izvještaju o prodaji za prošlu godinu, bavarski brend je prodao više od 2,2 miliona novih automobila.
Međutim, ovaj rezultat predstavlja pad od 2,3 posto u odnosu na nivo zabilježen u 2023. godini. Ipak, taj pad je manji nego kod rivala.
Sve u svemu, bavarski proizvođač je još jednom uspio nadmašiti svoje glavne rivale u prodaji. Sljedeći na listi je Mercedes-Benz, sa 1,98 miliona prodatih novih automobila na svjetskom tržištu. U slučaju brenda sa sjedištem u Stuttgartu, govorimo o padu prodaje od tri posto u odnosu na 2023. godinu.
Konačno, od tri njemačka premium proizvođača, Audi je ponovo na trećem mjestu. Brend sa sjedištem u Ingolstadtu prodao je 1,67 miliona novih automobila širom svijeta i također je doživio pad. Naime, prodaja Audija pala je za 11,8 posto u 2024. u odnosu na prethodnu godinu.
Što se tiče prodaje električnih automobila, BMW je u tom pogledu također očigledan pobjednik.
Prošle godine Bavarci su prodali 368.523 baterijskih vozila, što je povećanje od 11,6 posto u odnosu na 2023. godinu. U međuvremenu, Mercedes-Benz je prodao 185.100 električnih automobila, odnosno 23 posto manje, dok je Audi isporučio 164.000 vozila na čistu struju, što je pad od 83 posto u odnosu na 2023. godinu.