
"Veoma smo zadovoljni početkom proizvodnje. Ovo je emotivan trenutak za cijelu kompaniju, posebno za naše kolege u Kvasinama. Proteklih mjeseci se cijeli tim pripremao za početak proizvodnje našeg novog SUV-a", izjavio je šef proizvodnje Michael Oeljeklaus.
Kodiaq je Škodin dugoočekivani i prijeko potrebni konkurent Hyundaijevom Santa Feu i Kijinom Sorentu. Ovaj automobil će biti konkurentan jer između ostalog posjeduje najveći prtljažnik u klasi, a nudi i opciju koja podrazumijeva sedam sjedišta. Jedan od najvećih aduta je pristupačna cijena.

Kodiaq je baziran na MQB platformi Volkswagen Grupe, a bit će dostupan s nekoliko motora. U ponudi će biti 1,4-litarski i 2,0-litarski TSI benzinski motori koji isporučuju od 125 do 190 KS, kao i 2,0-litarski TDI motori koji razvijaju od 150 do 190 KS. Također, u ponudi su šestostepeni manuelni, kao i šestostepeni i sedmostepeni DSG mjenjači, a kupci također mogu birati između progona na prednje i sva četiri točka.
Postrojenje u Kvasinama posebno je prilagođeno proizvodnji Kodiaqa. Postrojenja za karoseriju, farbanje i logistiku su znatno proširena. Ekspanzija će se nastaviti u sljedećih nekoliko godina, a cilj je godišnje proizvoditi 280.000 automobila. Škoda će zaposliti dodatnih 2.000 radnika, tako da će njihov broj iznositi 7.900.
U postrojenju starom 82 godine proizvode se Superb hatcback i karavan, kao i SUV Yeti. Prošle godine je proizvedeno 142.000 automobila. Škoda posjeduje još dvije fabrike u Češkoj, a posjeduje postrojenja u Slovačkoj, Rusiji, Indiji i Kini.
Ukupna godišnja proizvodnja iznosi milion automobila.