Očigledno je da se ljudima u Volkswagenu svidio izgled koncepta te su mu zbog toga odlučili dati "zeleno svjetlo" za proizvodnju. To su učinili uprkos tome što su svjesni da T-Roc Cabriolet neće imati veliko tržište, nego da će biti popularan samo u određenim zemljama. Riječi su to šefa VW-ove prodaje Jurgena Stackmanna, koji je dodao da su zaposlenici kompanije uzbuđeni što će T-Roc imati kabrioletsku izvedbu.
Rival Range Rover Evoque će se kao kabriolet početi proizvoditi u drugoj polovini 2020. godine u postrojenju u Osnabrucku u koje kompanija ulaže 80 miliona eura. U ovom postrojenju se proizvodi Tiguan, kao i Porsche Cayman, a također se obavlja i lakiranje Škode Fabije.
Prije dolaska T-Roc kabrioleta, VW će obogatiti svoju crossover ponudu novim modelom T-Cross koji će biti baziran na Polu. Subkompaktni model će se pojaviti u Evropi krajem ove godine te će svoje mjesto naći ispod T-Roca.