Suočeni sa zatvaranjem pojedinih proizvodnih pogona i otpuštanjem radne snage u Volkswagenu su shvatili da je vrijeme za promjenu sadašnjeg kursa, jer rezultati prodaje na globalnom nivou jasno signaliziraju da stvari idu u neželjenom smjeru. Prema mišljenju upućenih, tome su pomogle i previsoke cijene električnih modela koje su natjerale mnoge potencijalne kupce da svoj automobil potraže kod drugih proizvođača.
U posljednjoj izjavi za britanske medije prvi čovjek Volkswagenovog odjela za razvoj Kai Grünitz najavio je velike promjene koje će krenuti od naredne generacije električnih modela ID.3 i ID.4 koji će izvana/iznutra izgledati mnogo atraktivnije i sa sobom donijeti putnički prostor koji će biti obložen znatno kvalitetnijim materijalima.
Najavljen je i povratak klasičnih prekidača za upravljanje nekolicinom funkcija koji će zamijeniti sadašnja i prilično nepraktična rješenja upravljanja preko podmenija, po mnogima, predimenzionisanih displeja.
Osvrćući se posebno na modele ID.3 i ID.4, Grünitz je naglasio da će nove generacije koje bi na scenu trebale stići 2026. godine sa sobom donijeti mnogo bolje baterije i ukupne performanse. Ranije je potvrđeno da će Golf devete generacije (koji bi mogao zamijeniti ID.3) pokretati samo struja, a aktuelna osma generacija će se do 2035. godine nuditi samo s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem.