Za razliku od rješenja u SAD-u, u Evropi će Volkswagen prilagoditi paket mjera kako bi se osiguralo da vlasnici automobila sa ovim softverom prođu što manje neugodnosti u procesu popravke i modifikacije svog automobila kako bi ispunjavao propisane standarde. Novčana naknada će biti ponuđena isključivo kupcima u SAD-u i Kanadi.
Volkswagen je priznao da do 11 miliona dizelskih modela koji se prodaju širom svijeta pod značkama VW, Audi, Škoda, Seat i VW privredna vozila mogu imati softver za upravljanje motorom koji manipuliše sa rezultatima prilikom službenih mjerenja i testova emisije NOx.
Oko 8,5 miliona automobila u Evropi je pogođeno ovim problemom u poređenjui sa "samo" 482.000 automobila u SAD-u, gdje je vlasnicima ponuđeno da dobiju prepaid Visa karticu sa iznosom od 500 dolara i još jendu prepaid karticu u vrijednosti od 500$ koju mogu iskoristiti u salonima VW grupacije, kao i dodatno tri godine 24-satne pomoći na putu.
VW kaže kako američki kupci spornih automobila zaslužuju naknadu jer su kupili vozilo koje se posebno reklamira kao "čisti dizelaš." To znači da su kupci u SAD-u odabrali ovu manje zastupljenu tehnologiju na tom tržištu zbog marketinga, za razliku od Evrope, gdje je više od polovine prodanih novih automobila svakako pokretano dizelskim motorom.
Američki kupci su platiti više za vožnju dizel automobila, jer su troškovi dizelskog goriva viši od benzina, dok Evropski kupci dobiju poreske olakšice i u nekim zemljama plaćaju manje za dizel gorivo nego za benzin.
Sa toliko pogođenih automobila na evropskim cestama VW bi imao ogromne troškove u slučaju da odabere rješenje nadoknade kao u SAD-u. Tako bi u slučaju da ponudi kombinaciju vaučera i prepaid kartice u zbirnom iznosu od 1.000 € za svakog kupca u Evropi Volkswagen na kraju imao trošak od oko 8,5 milijardi eura.