Volkswagen objavio prvi teaser modela Tayron za evropsko tržište
Kompaktni SUV, koji će se u SAD-u prodavati kao novi Tiguan (2025), obećava da će predstavljati korak naprijed u odnosu na aktuelnu ponudu.
Novi Tayron će biti duži i prostraniji od evropskog Tiguana te će naslijediti "penzionisanog" Tiguana Allspace, čime će se pozicionirati između Tiguana i Touarega. Iz Volkswagena kažu da Tayron "ima sve" te naglašava da je razvijen u Wolfsburgu u Njemačkoj.
Kratki teaser video naglašava stražnji dio Tayrona prikazujući animirane LED grafike stražnjih svjetala pune dužine te osvjetljeni Volkswagenov logotip.
Prema onom što se može vidjeti, Tayron će pratiti dizajn modela Tayron L za kinesko tržište. Prema dokumentima koje je objavilo kinesko ministarstvo industrije i informacijskih tehnologija, Tayron L je dug 4.684 mm, što znači da je za 133 mm duži od evropskog Tiguana, ali 51 mm kraći od kineskog Tiguana L, Zasad nije jasno da li će evropski Tayron precizno odgovarati dimenzijama Tayrona L, no definitivno će biti veći od evropskog Tiguana.
Tayron će biti baziran na MQB Evo platformi, koju koriste Tiguan i Passat. Kineski Tayron L će ponuditi nekoliko tradicionalnih motora s unutrašnjim sagorijevanjem uključujući 1,5 i 2,0-litarske opcije, dok će evropski Tayron vjerovatno usvojiti elektrifikaciju.
Sudeći prema ostatku Volkswagenove ponude u Evropi, opcije za Tayron bi mogle uključivati blage hibridne i plug-in hibridne pogone, no neće biti iznenađenje i ako bude dostupan sa "standardnim" benzinskim i dizelskim motorima. Najsnažniji PHEV razvija 272 KS i može preći 100 kilometara koristeći samo električni pogon.
Svi detalji će biti otkriveni na zvaničnom predstavljanju 10. oktobra.