Jedna od najvećih svjetskih premijera na predstojećem Sajmu automobila u Ženevi dolazi iz VW-a. I dok mnogi kažu da je Passat CC bio jedan od najzanimljivijih modela Volkswagena, Arteon bi ga vrlo brzo mogao gurnuti u potpuni zaborav i to s razlogom.
Produkcijski model ne razlikuje se mnogo od konceptnog modela Sport Coupe Concept GTE koji je publika u Ženevi mogla vidjeti prije dvije godine, što je svakako poželjno, jer se atraktivna konceptna izdanja često „izgube“ na putu prema svojim produkcijskim verzijama.
Iako Arteon u Volkswagenu nazivaju Coupeom koji ima četvero vrata, na kraju priče ovdje se ipak radi o trovolumenskom sedanu s linijom krova koja asocira na linije iza kojih se kriju Coupe automobili. U prilog praktičnosti idu peta vrata iza kojih se krije veliki prtljažnik čija zapremina s podignutim naslonima zadnjih sjedišta iznosi 563 litre. S preklopljenim naslonima zadnjih sjedišta zapremina se povećava na 1.577 litara.
U VW-u su već izjavili da će Arteon u dogledno vrijeme dobiti i svoju karavansku verziju.
Zasnovan na modularnoj MQB platformi, Arteon je od Passata duži 9,4 centimetara, širi četiri i niži 2,8 centimetara. S povećanom ukupnom dužinom stiže i veće međuosovinsko rastojanje (5 cm), što će se ponajviše svidjeti putnicima na zadnjim sjedištima.
Arteon će se nuditi sa tri benzinska i tri dizelska motora. Prvi u ponudi benzinskih motora je novi 1,5-litarski TSI motor sa 150 KS koji je Volkswagen premijerno predstavio uz redizajnirano izdanje Golfa sedme generacije. Dvolitarski TSI motor nudit će se u verziji sa 190 i 280 KS. U slučaju dvolitarskih motora prijenos snage obavljat će se preko 7-stepenog automatskog mjenjača sa dva kvačila, a uz najsnažniji benzinski motor dio standardne opreme je i pogon preko obje osovine (4Motion).
Četverocilindarski dvolitarski TDI motor nudit će se sa tri različita nivoa snage (150, 190 i 240 KS). Prijenos snage u Arteonu s najslabijom dizelskim motorom obavljat će se isključivo preko prednje osovine. U kombinaciji sa 190 KS kupcima će se opciono nuditi i pogon preko obje osovine, a uz najsnažniju dizelsku biturbo opciju sa 240 KS automatski mjenjač i pogon preko obje osovine dio su standardne opreme.
Arteon će se proizvoditi u njemačkim proizvodnim pogonima Volkswagena, a prvi bi primjerci u prodajne salone širom Evrope trebali bi stići do sredine juna.