Tokom perioda proizvodnje, složeno je gotovo 1,87 miliona VR6 motora. Historijski trenutak je na LinkedInu potvrdio Andreas G. Schleith, PR menadžer za Volkswagenova putnička vozila.
VR6 je debitovao 1991. godine na sajmu automobila u Ženevi i to u modelu Golf treće generacije. Od tada se ugrađivao u brojne modele među kojima su Passat, Corrado, Touareg, Phaeton, Transporter, Sharan, CC, Beetle i mnogi drugi. Također, može se naći i pod haubom automobila drugih brendova iz Volkswagen Grupe kao što su Porsche Cayenne, Audi Q7, Seat Leon i Škoda Superb. Čak je i Mercedes-Benz Vito u jednom periodu dobijao ovaj motor s određenim modifikacijama.
VR6 se za evropsko tržište prestao proizvoditi sredinom 2010-tih zbog strožijih ekoloških standarda, no proizvodnja je nastavljena za automobile namijenjene sjevernoameričkom i kineskom tržištu.
Volkswagen sada prelazi na manje i štedljivije četverocilindrične motore, koji se bolje integrišu s modularnim platformama, a to im omogućava da se koriste za desetine modela u različitim klasama.