Uposlenici iz različitih odjela su se pridružili menadžeru fabrike Uweu Schwartzu i članu uprave za proizvodnju Jurgenu Mahnkopfu kako bi se proslavio početak proizvodnje.
Tayron je četvrti model koji silazi s proizvodne trake u Wolfsburgu, gdje se pridružio Golfu, Tiguanu i Touranu. Postrojenje u ovom njemačkom gradu je dosad proizvelo više od 48 miliona automobila, što ga čini najvećom automobilskom fabrikom po volumenu proizvodnje.
"Uspješan start proizvodnje Tayrona je važan signal za cijelu mrežu fabrika Grupe", izjavio je predsjednik Volkswagenove uprave za menadžment i proizvodnju Christian Vollmer.
Tim se posebno fokusirao na integrisanje proizvodnje Tayrona u postojeću liniju Tiguana Allspace.
Prvi Tayron koji je sišao s proizvodne trake bio je ultra ljubičasti metalik primjerak s 2,0-litarskim TDI dizelskim motorom i panoramskim krovom.
U narednim sedmicama će Volkswagen proizvesti demonstracijske automobile za dilere, dok će se Tayron pojaviti u evropskim salonima u martu 2025. godine.
Tayron će postati drugi najveći Volkswagenov SUV u Evropi, odmah iza Touarega. Njegov zadatak je da zamijeni Tiguan Allspace, a baziran je na MQB-evo platformi. Volkswagen će ponuditi sedam opcija pogona, uključujući dvije plug-in eHybrid verzije. Ovi hibridi mogu preći do 100 kilometara korištenjem samo električnog pogona, dok ukupni domet iznosi 850 kilometara.
Za porodice kojima je potreban dodatni prostor, namijenjen je Tayron s opcionim sklopivim trećim redom sjedišta.
Cijena osnovnog modela u Njemačkoj iznosi 45.475 eura.