
Volkswagen je nasljednika modela Fox premijerno predstavio 2011. godine. Model iz A segmenta koji je po svemu srodan modelima Škode (Citigo) i SEAT-a (Mii) u međuvremenu je prošao kroz dva tretmana redizajna, nudio se u kombinaciji s troje i petero vrata, a dvije godine nakon predstavljanja ponuđen je i u verziji koju je pokretao samo elektromotor.

12 godina poslije iz Wolfsburga je stigla potvrda da je prestala proizvodnja najmanjeg VW-a koji se proizvodio u pogonima u Bratislavi (Slovačka) u kojima su već spremni za proizvodnju novog karavanskog Passata, a u ponudi za potencijalne kupce ostaju samo već proizvedene i konfigurirane verzije, jer konfigurator za up! i e-up! više nije u funkciji.

S ranijim penzionisanjem modela Citigo i Mii, kojima se priključio i up!/e-up!, Volkswagen do daljnjeg ostaje bez modela u A segmentu, ali su već najavili da će prije isteka decenije u ponudi imati sličan elektropokretan model koji će se nuditi iza oznake ID.1 i predstavljat će jeftiniju alternativu ranije najavljenom modelu ID.2.

Do tada, Polo ostaje najmanji i najpovoljniji model u ponudi VW-a za evropska tržišta, a u sjećanju na okretni up! ostat će verzija GTI (115 KS) koja je inspirisana prvom generacijom Golfa GTI.