Sigurnosni pojasevi u tri tačke prešli su dug put otkako je Volvo besplatno ustupio taj patent cijelom svijetu. Neki proizvođači automobila čak stavljaju u njih i zračne jastuke, ali ZF je imao drugačiju ideju.
Predstavili su toplinski pojas, koji kao što mu ime govori, poprima oblik zagrijanog sigurnosnog pojasa koji služi kao topli zagrljaj. Prvenstveno je namijenjen električnim vozilima da povećaju efikasnost tokom hladnog vremena, jer će tako automobil koristiti manje energije iz baterija da zagrije cijelu kabinu.
Koristeći oko 70 Watti snage, pojasevi se mogu zagrijati do 40 stepeni Celzijusa. ZF kaže da se njegov "Heat Belt" ponaša kao običan sigurnosni pojas, što znači da automobil ne bi morao proći nikakve modifikacije da bi ih koristio. Provodnici grijanja su utkani u strukturu sigurnosnog pojasa, a lokacija za kontaktne elemente za električne krugove grijanja odabrana je tako da ne ometa rad ili uvlačenje pojasa. Shodno tome, standardni zatezači pojaseva i dalje rade, a nivo sigurnosti ostaje identičan.
Treba napomenuti da grijani pojas nije potpuna novost, pa je tako krajem 2018. godine Ford prijavio patent grijanih pojaseva USPTO-u, sa nekoliko varijacija koncepta s različitim dizajnom. Otprilike godinu dana kasnije, Mercedes je predstavio eksperimentalno sigurnosno vozilo (ESF) bazirano na GLE-u, koje je također imalo grijane pojaseve.
Još uvijek nije poznato da li proizvođači automobila namjeravaju koristiti ovu tehnologiju, ali uz ove prednosti i efikasnost, može se očekivati da u luksuznim električnim vozilima dočekaju svoju primjenu.