Komentari (15)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Danasnji lanci su taraba u odnosu na nekadasnje.
Pa cak i 20 godina nakon sto su izasli prvi dizel motori s turbinom govorili su tad "bjezi od toga, kad crkne, j... si sebi mater, bolje ga prodat nego popravljat". Danas evo nema motora bez turba, i vozi se, i popravlja se... Tako ce bit i sa hibridima...
I lanac je bio proslost, pa ga zamjenio zupcasti remen. Ako cemo unazad sa vremenom onda su zupcanici najbolji, kao u Volvo B18 motoru... Neistrosivi. Poslije milion kilometara kao novi... Pogotovo sa ovim novim materijalima
Naravno, ovo je Planned obsolence, namjerno napravljeno da redovno dolazis na skupe servize....
Zupcasti u ulju totalni promasaj ,crkavali su motori sa 30-80 hilj
mild hibrid je neuporediv sa full hibrid kakve npr. Toyota ima
Pa i lanac se istegne i mora mjenjati isto kao i zupcasti remen.
tacno ali zupcasti u ulju je sranje na kvadrat. ne znam koja dalabu se toga sjetila
Jeste, ali lanac se istegne nakon 400K za razliku od remena
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
uj lanac novitet, svata.