Troši manje do 20 posto
3

Zupčasti remen u ulju je prošlost, Opel Mokka dostupna s modernim hibridom i pogonskim lancem

A. M.
Stellantis se sistematski riješava zastarjelog Pure Tech benzinca s koncepcijom zupčastog remena potopljenog u ulju i mijenja ga s hibridnom tehnologijom, koja umjesto remena koristi pogonski lanac. Analogno tome, svi automobili iz grupe, uključujući i Opelove modele, imaju dostupnu modernizovanu 48V tehnologiju.

Njemački proizvođač automobila žanje ažuriranu pogonsku jedinicu sa Stellantisovih polica i kupcima na raspolaganje stavlja novu 48V blagu hibridnu verziju u modelu Mokka.

Sklop se sastoji od 1,2-litarskog benzinskog motora sa 136 KS, električnog motora od 28 KS i automatskog mjenjača s dvostrukim kvačilom i šest stepeni prenosa. Osim što maleni Opelov SUV troši značajno manje goriva, novi pogonski sklop je pouzdaniji zbog korištenja lanca.

Službeno nazvana Mokka Hybrid, nova verzija Opelovog SUV-a do 100 km/h stiže za 9,1 sekundu i postiže najveću brzinu od 207 km/h. Zahvaljujući tehnologiji blagog hibrida, koji radi uz pomoć 48V sistema, Opel tvrdi da Mokka ostvaruje do 20 posto manju potrošnju od zastarjelog Pure Tech benzinca sa 130 KS.

Budući da se baterija automatski puni tokom usporavanja, sistem omogućava vožnju u čisto električnom režimu rada pri malim brzinama, na udaljenosti do jednog kilometra. Novost kod Mokke Hybrid je kontrolna ploča sa specifičnom grafikom, čija pozadina se mijenja u plavu boju kada je pogon 100 posto električni. Također, vozač će informacije o protoku snage moći očitavati na multimedijskom ekranu.

Nova Opel Mokka Hybrid već se može naručiti na većini tržišta Evropske unije. Na njemačkom tržištu cijene kreću od 31.915 eura.