Novo poslovanje
13
BMW i Alibaba postaju partneri, kupovina automobila sad i preko interneta
FENA

Foto: EPA-EFE
Njemački proizvođač automobila BMW sklopio je strateško partnerstvo sa kineskim tehnološkim džinom Alibabom.
Partnerstvo predviđa saradnju na brendiranju, marketingu, uslugama i informacionoj tehnologiji.
Cilj partnerstva je sprovođenje strategije digitalizacije u cijelom poslovnom procesu BMW-a koja bi trebalo da obuhvati i distributere, pokazuje memorandum o razumijevanju.
BMW će tako postati prvi proizvođač automobila koji će koristiti Alibabin poslovni operativni sistem (ABOS), a dvije kompanije će zajednički pokrenuti i prvo internet preduzeće za prodaju i usluge.
Kupci će ubuduće putem interneta moći da kupuju BMW i MINI vozila i rezervišu usluge probne vožnje, popravka i održavanja, a uz potporu sistema ABOS njemački proizvođač i njegovi ovlašteni distributeri će ubrzati i digitalnu transformaciju mreže u Kini.
Možda vas zanima
Podržala Vučićev režim
Bebi Dol snimljena u "Ćacilendu": Video posrnule zvijezde izazvao brojne reakcije
Vezani članci
Kompjuteri na točkovima
Budući modeli BMW Neue Klasse će integrisati četiri digitalna "supermozga"
U Istočnoj Njemačkoj
Iz vremena plavih mantila: BMW slavi 20 godina proizvodnje u tvornici u Leipzigu
Višestruka neizvjesnost