Novo poslovanje
13
BMW i Alibaba postaju partneri, kupovina automobila sad i preko interneta
FENA
![Foto: EPA-EFE](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_201027032.jpg?v=1)
Foto: EPA-EFE
Njemački proizvođač automobila BMW sklopio je strateško partnerstvo sa kineskim tehnološkim džinom Alibabom.
Partnerstvo predviđa saradnju na brendiranju, marketingu, uslugama i informacionoj tehnologiji.
Cilj partnerstva je sprovođenje strategije digitalizacije u cijelom poslovnom procesu BMW-a koja bi trebalo da obuhvati i distributere, pokazuje memorandum o razumijevanju.
BMW će tako postati prvi proizvođač automobila koji će koristiti Alibabin poslovni operativni sistem (ABOS), a dvije kompanije će zajednički pokrenuti i prvo internet preduzeće za prodaju i usluge.
Kupci će ubuduće putem interneta moći da kupuju BMW i MINI vozila i rezervišu usluge probne vožnje, popravka i održavanja, a uz potporu sistema ABOS njemački proizvođač i njegovi ovlašteni distributeri će ubrzati i digitalnu transformaciju mreže u Kini.
Možda vas zanima
Odmah stupa na snagu
Kraj za kineske električne automobile u Evropi? EU potvrdila historijsku odluku
Live Stage Music Festival
Edo Maajka rasplesao publiku na Metalcu: Centrom Sarajeva odjekivali njegovi hitovi
Vezani članci
REPROGRAMIRANJE PONUDE
BMW-ov Coupé SUV X4 uskoro odlazi u penziju
Tvornica u Leipzigu
BMW pokrenuo proizvodnju nove generacije Serije 1
Košta 144.000 eura