Savjeti iz Amazona
132

Šta je potrebno uraditi kako biste zadobili povjerenje šefa i radnih kolega

B. R.
Jeff Bezos, osnivač Amazona (Foto: EPA-EFE)
Jeff Bezos, osnivač Amazona (Foto: EPA-EFE)
Zadobijanje povjerenja šefa i ostalih radnih kolega je ključna osnova za izgradnju uspješne karijere.

Zato je Jeff Bezos, osnivač kompanije Amazon, kao jedan od 16 Amazonovih principa liderstva istakao da dobri lideri "zarađuju" povjerenje. Međutim, kako je kazao Andy Jassy koji je Bezosa 2020. godine naslijedio na poziciji izvršnog direktora Amazona, iako ovaj princip zvuči relativno jednostavno, upravo je to princip koji se pogrešno shvata.

"Ponekad se to miješa s ljubaznošću ili društvenom kohezijom ili nesuprotstavljanjem na sastancima. No, ne mislimo na to", izjavio je Jassy u videozapisu koji je Amazon ranije ovaj mjesec objavio na internetu.

Napomenuo je da zadobijanje povjerenja onih oko sebe nije stvar jednostavnog slaganja ili neslaganja s nekim. Osim toga, nije riječ ni o pokušaju prikrivanja ili umanjivanja vlastitih grešaka.

"Ono što mislimo (pod zadobijanjem povjerenja) jeste biti iskren, autentičan, jednostavan, pažljivo slušati, ali izazvati poštovanje ako se ne slažete i da uradite ono što ste kazali da ćete uraditi. Ako želite za zaradite povjerenje, onda uradite ono što ste kazali da ćete uraditi. Ako vam ne ide dobro, budite samokritični i popravite to", savjetovao je Jassy.

To je suština jednog od Amazonovih principa, a koje je utvrdio Bezos - dobri lideri govore iskreno i glasno su samokritični, čak i kada je to neugodno ili sramno.

Prema Jassyju i Bezosu, iskrenošću, posebno ako se s poštovanjem ne slažete s nekim, pokazujete iskrenost i promišljenost. Istraživanjima je utvrđeno da je priznanje svojih grešaka, dok nudite dobra rješenja, odraz poniznosti, integriteta, pa čak i hrabrosti, što uveliko ide u prilog izgradnji povjerenja, piše CNBC.