Ne ide prodaja terenca
63

Audijeve muke u briselskoj tvornici: Nezadovoljni radnici uzeli 200 ključeva automobila iz proizvodnje

B. R.
Audijevim radnicima u Briselu prijeti otkaz (Foto: EPA-EFE)
Audijevim radnicima u Briselu prijeti otkaz (Foto: EPA-EFE)
Radnici Audijeve tvornice u Briselu sinoć su protestovali protiv mogućnosti otkaza, a nezadovoljstvo su iskazali i paljenjem guma ispred tvornice.
Rukovodstvo njemačkog proizvođača automobila se pismom obratilo radnicima, a u kojem su im zaprijetili sudskim postupkom zbog toga što su uzeli skoro 200 ključeva automobila. Naime, radnici su uzeli ključeve potpuno i djelimično proizvedenih automobila, tražeći da im se jasno kaže kakva im je budućnost.

Audi je zatražio momentalan povratak ključeva, upozorivši da odgovorne mogu identificirati sigurnosnim kamerama. Iz ove kompanije su u julu ove godine saopćili da bi radnici u Briselu mogli dobiti otkaz zbog slabe potražnje za njihovim električnim terencem Q8 e-tron.

Volkswagen, koji je Audijeva matična kompanija, prošle sedmice je dolio ulje na vatru, saopćivši da u ovoj tvornici neće biti proizvodnje novih modela. Pojedini sindikati smatraju da to znači i kraj ove fabrike, što bi do kraja sljedeće godine moglo rezultirati otkazima za više od 3.000 radnika.

S druge strane, pojedini su mišljenja da bi ova fabrika mogla dobiti nove investitore te proizvodnju dijelova za druge kompanije. Volkswagenova najava je rezultirala novim valom štrajkova jer su se zaposleni prvobitno trebali vratiti na posao nakon ljetne pauze. Veliki protesti su planirani za 16. septembar u glavnom gradu Belgije.

Volkswagen je ranije upozorio da postoji mogućnost da prvi put u svojoj 87-godišnjoj historiji zatvori tvornice u Njemačkoj. Kako je objavio Euronews, ovaj proizvođač automobila se bori održati korak u električnoj tranziciji, koja zahtijeva značajna ulaganja u nove tehnologije.

No, potražnja za električnim vozilima i nije toliko velika jer ih potrošači smatraju cjenovno nepristupačnima. Osim toga, evropski proizvođači automobila su pod rastućim pritiskom azijskih konkurenata.